Regulamin / Zasady
Regulamin Sklepu Internetowego.
Informacje o firmie:
1. Sklep internetowy działający pod adresem: www.modernhome.pl prowadzony jest przez Spółkę Modern HST M.P. Prytulak sp.j. z siedzibą w Olszewie-Borkach, Żerań Duży 3B, 07-415 Olszewo-Borki wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. ST. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000349363, NIP: 7582314489, Regon: 142283775, email sale@modernhome.pl, telefon 029 764 56 28.
Regulamin zakupów:
1.1 Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna-sprzedaży przez Modern HST M.P. Prytulak sp.j, zwaną dalej Modern HST lub Sprzedawcą.
1.2 Koszt wydania i odebrania rzeczy ponosi Klient.
1.3 Wszystkie informacje na temat ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności (kliknij).
1.4 Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie modernhome.pl, wybór formy płatności i przesłanie zamówienia.
Przyjęcie przez sklep internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową przez obsługę sklepu.
1.5 Sklep internetowy ModernHome przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
1.6 Modern HST zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia.
1.7 Ceny podawane w sklepie internetowym ModernHome są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Dla klientów zagranicznych ceny mogą być wyrażane w euro (EUR), kurs każdorazowo pobierany jest z tabeli średnich kursów walut obcych NBP. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki, naliczanego osobno zgodnie z tabelą opłat wyświetlaną każdorazowo w podsumowaniu zamówienia.
1.8 Spółka Modern HST prowadząca sklep internetowy ModernHome, wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.
1.9 Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. Prawdopodobny czas realizacji zamówienia jest podawany przez sklep w momencie składania zamówienia, maksymalnie trwa on 30 dni. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
1.10 Informacje o czasie realizacji zamówienia dostępne są również na stronie Czas realizacji zamówienia (kliknij)
2. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW
2.1 Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
a. odbiór osobisty w salonie Modern HST w Ostrołęce, przy ul. 11 Listopada 5a
b. dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłki małogabarytowe; Pocztą Polską nie wysyłamy: baterii słonecznych, turbin wiatrowych, akumulatorów, ani innych produktów wielkogabarytowych)
c. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej (UPS, DPD i innych firm kurierskich)
2.2 Modern HST zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 4 dni roboczych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.modernhome.pl
2.3 Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na:
- sprawdzeniu przez Modern HST kompletności wysłanych danych,
- skontaktowaniu się elektronicznie lub telefonicznie z Zamawiającym celem potwierdzenia tych danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianego towaru.
Jeśli Zamawiający potwierdzi wszystkie informacje, jego zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane o czym zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail.
2.4 Ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar, zaś - w przypadku płatności kartą lub przelewem - z konta Zamawiającego zostanie pobrana wcześniej zablokowana kwota, na jaką opiewało zamówienie.
Zamawiający ma do wyboru następujące formy płatności: przelew, płatność przy odbiorze, zapłata kartą kredytową lub przelew elektroniczny w serwisach PayByNet, Płatności.pl i Paypal oraz płatność ratalną poprzez mBank mRaty. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów płatności znajdą Państwo tutaj.(kliknij)
Gdy płatność następuje przelewem, towar zostaje wysłany do Zamawiającego, gdy na rachunek Modern HST wpłyną odpowiednie środki. Po przekazaniu przesyłki do rąk kuriera, Zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail informującą o tym fakcie oraz o danych na temat numeru przesyłki, przewidywanego czasu dostarczenia oraz numeru wystawionej faktury / rachunku.
2.5 Niezbędnym warunkiem odbioru osobistego zamówionego towaru w salonie Modern HST przy ul. 11 Listopada 5a w Ostrołęce, jest okazanie dowodu tożsamości oraz podanie numeru zamówienia.
2.6 Przewidywany czas dostawy i jej koszt jest widoczny każdorazowo w momencie składania zamówienia przez stronę internetową sklepu. Koszty dostaw mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenników operatorów, jak również w zależności od wagi i/lub wymiarów przesyłki. Szczegółowe informacje dotyczące czasu dostawy i kosztów dla konkretnych przewoźników dostępne są na stronie Czas realizacji zamówienia i Koszty dostawy.
2.7 Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
2.8 Prawo własności dostarczonych towarów przechodzi na nabywcę dopiero z chwilą dokonania pełnej płatności obejmujacej wynagrodzenie należne Sprzedawcy (wierzytelność główna), odsetki i inne koszty wynikające z umowy.
2.9 Modern HST zastrzega prawo odmowy wysłki towaru przy pomocy konkretnego przewoźnika (np. towar wielkogabarytowy za pośrednictwem Poczty Polskiej), jeśli nie ma możliwości technicznych wykonania usługi, lub w przypadku, gdy przewoźnik nie gwarantuje dostatecznej ochrony dla przewożonego towaru.
3. REKLAMACJE I GWARANCJE
3.1 Towary oferowane w sklepie modernHome.pl objęte są gwarancją producenta, dystrybutora lub sklepu modernHome.pl. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej i / lub przy opisie danego towaru w sklepie.
Modern HST
M.P. Prytulak sp.j. jako sprzedawca odpowiada również wobec Klienta będącego konsumentem w
rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w
zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz
art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.
3.2 W przypadku niezgodności towaru z umową, preferujemy, aby reklamowany towar odesłać za pomocą Poczty Polskiej lub jeśli nie jest to możliwe mogą Państwo wysłać go za pomocą firmy kurierskiej lub jakiejkolwiek innej firmy logistycznej, na adres sklepu Modern HST lub dostarczyć do siedziby firmy. Zamawiający powinien poinformować Sprzedającego na czym polegają niezgodności oraz o swoich oczekiwaniach dotyczących sposobu realizacji reklamacji.
3.3 W terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji Zamawiającego dotyczącej niezgodności towaru z umową, Sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić Zamawiającemu konkretnej odpowiedzi dotyczącej uwzględnienia lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji zostanie Zamawiającemu wskazany proponowany przez Sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób naprawy towaru lub wymiany na inny towar, sposób odbioru towaru itp.) - w takim przypadku Sprzedawca ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.
3.4 Adres wysyłki reklamowanego towaru: ModernHST, ul. 11 listopada 5A 07-410 Ostrołęka.
3.5 Klient może skorzystać z naszego formularza reklamacji lub przesłać informację o reklamacji w dowolny inny sposób na adres email: sale@modernhome.pl lub adres sklepu: ModernHST M.P. Prytulak sp. j. , ul. 11 listopada 5A, 07-410 Ostrołęka
.doc .pdf .odt
Formularz reklamacyjny
4. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
4.1 W przypadku sprzedaży konsumenckiej mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
4.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
4.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas ModernHST M.P. Prytulak sp. j., ul 11 listopada 5A, 07-410 Ostrołęka, tel. 29 764 56 28, fax. 29 643 22 88, email: sale@modernhome.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
4.4 Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
.doc .pdf .odt
Formularz odstąpienia od umowy
4.5 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4.6 Skutki odstąpienia od umowy
a) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
b) Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
c) Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
d) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
5.1 W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez ModernHST będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
5.2 Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim dla klientów polskich, w języku angielskim dla klientów zagranicznych.
5.3 Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.modernhome.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
5.4 Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie ich Zamawiającemu na podany adres e-mail. Wcześniejsze zamówienia Zamawiający może zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu jeśli dokonał rejestracji w sklepie i wyraził na to zgodę.
Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient/Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego ModernHome;
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.modernhome.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Modern HST M.P. Prytulak sp.j. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
10. Konsument - za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.