?Zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:
- Co zrobić, gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa
- Jakie są koszty dostawy
- Jak długo trzeba czekać na dostawę?
- Jak zrobić zakupy
- Czym jest i jak działa lista obserwowanych produktów?
Co zrobić gdy paczka nie doszła lub opóźnia się dostawa
Paczki dostarczamy pocztą lub kurierem DPD i przeważnie trwa to maksymalnie 3 dni. Jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu pozostawia awizo na którym znajda Państwo informacje odnośnie odbioru paczki. Kurier powinien podjąć 2 próby doręczenia paczki w kolejnych dniach, po czym paczka wraca z powrotem do nas. Jednak jeśli zamówienie u nas ma status zrealizowane i został do Państwa wysłany mail informujący o wysłaniu paczki a czas oczekiwania na paczkę się wydłuża powyżej 3 dni roboczych, prosimy o kontakt.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki towarów zależny jest od wybranego sposobu płatności, wartości całego zamówienia oraz metody dostawy. Więcej informacji o kosztach przesyłki można uzyskać klikając odnośnik Opcje wysyłki, po lewej stronie menu.
Jak długo trzeba oczekiwać na dostawę?
Nasze dostawy staramy się realizować niezwłocznie, ale z różnych przyczyn termin ten może się przedłużyć np. w przypadku gdy aktualnie określonego towaru nie posiadamy w naszym magazynie i musimy go zamawiać. Termin ten jednak nie przekracza 14 dni. Jeżeli towar znajduje się w naszym magazynie to w ciągu 1-3 dni roboczych któryś z naszych pracowników skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie .
Uwaga: Aby zrobić zakupy w naszym sklepie należy włączyć w swojej przeglądarce internetowej obsługę Cookies. Obsługa ta jest standardowo włączona i dlatego jeżeli nic nie zmieniali Państwo w ustawieniach to cookies są prawdopodobnie włączone. Jeżeli dodają Państwo towary do koszyka a twój koszyk jest nadal pusty, oznacza to, że nie obsługa "cookies" jest wyłączona.
Zakupy: Jeżeli znajdują się Państwo na jakiejkolwiek stronie na której wyświetlane są towary to mogą Państwo kupić towar na dwa sposoby.
- Na stronie wygenerowanego spisu można wybrać ilość danego produktu i kliknąć ikonę koszyka
- Można również wejść na stronę szczegółów (klikając na ikonie produktu). Na stronie tej znajduje się pełen opis produktu. Tutaj można dokonać zakupu na identycznej zasadzie - wybierają Państwo ilość i klikają ikonę koszyka
Zawartość koszyka:
Każdorazowo po kliknięciu ikony koszyka pojawia się zawartość Pańśtwa koszyka. Zawartość koszyka można również sprawdzić w każdej chwili klikając przycisk "Twój koszyk" w górnej części ekranu.
Na tej stronie są umieszczone towary aktualnie znajdujące się w koszyku. Mogą Państwo wykonać kilka operacji:
- klikając na ikonie produktu wejść do trybu prezentacji pełnych informacji o produkcie
- w części tekstowej pojawia się opis produktu, cenę jednostkową, ilość towarów danego typu które znajdują się w Państwa koszyku oraz wartość pozycji (wartość = ilość * cena jednostkowa)
- w prawej części znajdują się 3 przyciski:
- "usuń towar" - usuwa wszystkie sztuki danego towaru (w określonym rozmiarze)
- "wyjmij1 sztukę" - odejmuje jedną sztukę od ilości danego towaru (jeśli w koszyku znajdowała się jedna sztuka jest to równoważne z naciśnięciem "usuń towar")
- "dodaj 1 sztukę" - dodaje jedną sztukę do ilości danego towaru
Składanie zamówienia:
Aby złożyć zamówienie - proszę kliknąć na przycisku "Zamówienie" w górnej części ekranu. Na następnej stronie zostaną Państwo poproszeni o podanie swojego loginu i hasła.
Jeżeli są Państwo u nas po raz pierwszy i nie posiadają loginu i hasła - proszę kliknąć na napisie "zarejestrować się". Proszę wypełnić formularz który zobaczą Państwo na następnej stronie. Musszą Pańśtwo podać telefon pod którym pracownicy obsługi będą mogli potwierdzić Pańśtwa zamówienie. Dodatkowo w pierwszych dwóch polach zostaną Państwo poproszeni o wpisanie wymyślonego przez siebie loginu i hasła które zabezpieczy Cię przed zamówieniem na twoje konto przez niepowołaną osobę. Jeżeli okaże się że ktoś już używa podanego przez Ciebie identyfikatora lub użyjesz niedozwolonych znaków zostaniesz poproszony o ponowne wpisanie innego login'u. Zmian w parametrach swojego konta jak np. zmiany nr telefonu możesz dokonać na stronie "Logowanie", po zalogowaniu się (przycisk w górnej części ekranu).
Kiedy posiadasz już wygenerowany przez siebie login i hasło to wpisz je a stronie "Zamówienie". Dodatkowo na stronie tej możesz także wpisać w polu "Uwagi do zamówienia" wszystkie dodatkowe informacje jak np. godzina o której można zastać Cię w domu, dodatkowe telefony itd.
Teraz kliknij na ikonie zamówienia i Twoje zamówienie zostanie wysłane do naszej bazy danych. Od tego momentu czeka ono w kolejce na realizację. Jeżeli podałeś swój e-mail przy zakładaniu konta to na twój adres zostanie wysłane natychmiast potwierdzenie zamówienia wraz z kompletną listą zamówionych przez Ciebie towarów.
To już wszystko. Teraz możesz spokojnie poczekać aż któryś z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia.
Jeżeli z jakichkolwiek powodów rozmyślisz się co do zamówienia a my nie rozpoczniemy jego realizacji, na stronie "Logowanie" będziesz mógł je anulować jednym kliknięciem.
Czym jest i jak działa lista obserwowanych produktów?
Lista obserwowanych produktów to Twój podręczny zasobnik na produkty. Jest on niezależny od koszyka. Wchodząc w prezentację pojedynczego produktu i klikając na ikonę dodania produktu do listy obserwowanych produktów, dodajesz go do swojej listy. Na liście przechowywane są produkty w określonych rozmiarach. Dzięki temu masz możliwość zapamiętania produktu, który Ci się wyjątkowo spodobał, ale np. w tej chwili nie masz funduszy na jego kupno.
Do listy obserwowanych produktów masz również możliwość dodania produktów bezpośrednio z koszyka. Wystarczy, że klikniesz na ikonie dodawania do listy obserwowanych produktów, a wybrany produkt, w wybranym rozmiarze ląduje na tej liście. Operacja odwrotna również jest możliwa - z listy obserwowanych produktów, jednym kliknięciem dodajesz produkt do koszyka. Oczywiście zawsze możesz wejść z listy w szczegóły wybranego produktu.
Istotne jest również to, że Twoja lista nie ulega zniszczeniu, gdy nie odwiedzasz nas przez kilka dni. Jeżeli jesteś zalogowany, Twoja lista pozostaje na zawsze. Dzięki temu nie musisz szukać ponownie, czegoś, co spodobało Ci się wcześniej. Aby Twoja lista została na dłużej, zaloguj się w sklepie. Wprawdzie możesz dodawać produkty do listy, nawet, jeżeli nie jesteś zalogowany, ale zawartość będzie utrzymywana tylko tak długo jak koszyk (około 2 dni). Po tym czasie Twoja lista ulegnie wymazaniu. Jeżeli dodasz produkty do listy, a następnie zalogujesz się, to produkty zostaną dodane do Twoich wcześniejszych pozycji, ale tym razem zostaną na zawsze, albo przynajmniej do czasu aż Ty o tym zdecydujesz.
Na liście obserwowanych produktów, widzisz spis podobny do zawartości koszyka, ale zamiast ilości zamawianych produktów, prezentujemy ile mamy określonego produktu, w określonym rozmiarze. Zapisujemy i pokazujemy również datę rozpoczęcia obserwacji.
Biuro obsługi klienta
Telefon komórkowy: +48 793 211 830
Informacja dodatkowa: Adres do faktur VAT: ModernHST M.P.Prytulak sp.j. , Zawadzkiego 12A, 07-410 Ostrołęka
Pełna nazwa: Modern HST M. P. Prytulak spółka jawna
Adres: Zawadzkiego 12A, 07-410 Ostrołęka (POLSKA)
Właściciel sklepu
Modern HST M. P. Prytulak sp.j.
Zawadzkiego 12a
, 07-410 Ostrołęka
(POLSKA)
NIP: PL7582314489
Numer wpisu: 0000349363 Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy
REGON: 142283775
Nasz bank: PKOBP
Numer konta do wpłat: 16 1020 3802 0000 1802 0080 3668
Numer konta do wpłat w EUR: 31 1020 3802 0000 1702 0223 4003
GIOŚ: E0012037W
E-mail: m.prytulak@modernhome.pl
Odwiedź jeden z naszych sklepów
Jeśli sam chcesz odebrac zamówienie lub obejrzeć nasz asortyment, możesz to zrobić w jednym z wielu naszych sklepów. Sprawdz adresy i godziny dostaw, aby wybrać sklep, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Zobacz nasze sklepy